Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-09-2010 21:43:09
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Consolespesialist,

ik zou niet weten waar ik in mijn bericht niet de waarheid verteld heb.
nu komen jullie met de mededeling dat jullie mij een email gestuurd hebben om mijn gegevens te controleren, maar op mijn vraag hoe we dit verder gingen afhandelen kreeg ik helemaal geen antwoord. in het andere geval zou het niet nodig geweest zijn om mij op deze manier tot jullie te richten.
moesten mijn adresgegevens fout geweest zijn dan zou de eerste zending toch ook niet aangekomen zijn.
op 24 september stuur ik jullie stuur ik jullie een verwijzing naar deze site, en plotseling krijgen jullie maandag de retourzending binnen, en of die eerste retourzending ook daadwerkelijk verzonden is daar heb ik toch mijn bedenkingen bij.
ik heb inderdaad eerst een fout product besteld, maar volgens jullie was omwisseling geen probleem.
het lijkt mij inderdaad beter dat jullie het door mij betaalde bedrag van 43.99€
storten op rek [edit redactie], dan is deze zaak voor mij afgehandeld en zodra het bedrag op mijn rekening staat zal ik dat ook netjes melden op deze site.