Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-10-2010 10:37:40
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Ik weet dat het eigenlijk niet de manier is om contact te leggen met een bedrijf maar ik heb al zo vaak gemaild naar console specialist via mijn eigen mailprgramma en via hun site, echter geen reactie. ik heb gebeld, ook geen reactie. moedeloos word ik ervan.
het gaat om een acekard2i, deze werkt niet. hij heeft voorgesteld om het door hem na te laten kijken en evt te vervangen. ik heb mijn kaartje retour gekregen, waarschijnlijk door hem nagekeken (denk ik) alleen het werkt nu nog niet. aan mijn nintendo ligt het niet want deze werkt wel met een ander kaartje.
dus ik wil of een ander kaartje maar het liefst mijn geld terug.

misschien wilt hij via deze weg reageren zodat wij buiten deze site om verder kunnen communiceren en mijn klacht afhandelen? wil dit nl. niet via deze site afhandelen. ik zie dit echter als laatste manier om contact te leggen.

mvg
marieke