Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-10-2010 16:43:23
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Aragorn schreef op vrijdag 29 okt 2010, 15:51: ik ben blijkbaar niet de enige die producten besteld bij de console-specialist, meteen via i-deal betaald en vervolgens niets of slecht geleverd krijgt.

op 29 augustus jl heb ik deze bestelling reeds geplaatst, maar nog steeds niets gezien. in de tussentijd wel 10 keer contact met hen gehad via email. telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

elke keer als ik aan hen vroeg wanneer ik de bestelling kon verwachten, zeiden zij dat ze het reeds verstuurd hadden. in de tussentijd 3 maal het adres moeten controleren, maar leverde steeds geen producten op.

zij claimen dat ze de bestelling reeds 3 keer verstuurd hebben. het lijkt mij sterk dat een zending in nl 3 maal verkeerd kan gaan. maar vandaag een email ontvangen waarin ze aangeven dat ik blijkbaar deze producten spaar en kijk hoe lang het duurt voordat zij stoppen met de bestelling opnieuw te verzenden...?!!

het is een mooi wellis nietes spelletje geworden, merk ik... ik ben er helemaal klaar mee en wens ze veel plezier met mijn 50 euro.



je bent idd niet de enige bij wie dit gebeurd. ik heb na heel veel heen en weer gemail toen eindelijk mijn geld teruggekregen. de cs wil heel gemakkelijk de schuld bij de klant leggen terwijl het binnen zijn bedrijf gewoon niet klopt. mijn advies is om het mailverkeer dat je hebt gehad met de cs goed te bewaren het komt misschien straks nog wel eens van pas. ook kan het zijn dat de cs het nu wel snel wil oplossen omdat je nu hier je beklag hebt gedaan. ben benieuwd hoe dit afloopt.