Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
looneytune - 15-11-2010 21:39:38
Elektronica & TV

Wasmachine lg, service niet oké

[quote=looneytune schreef op maandag 15 nov 2010, 17:44]beste forummers.

wij hebben een lg wasmachine van circa drie jaar oud.

deze draait nu nog maar op 1 programma op 1 toerental en op 1 temperatuur.

vorige week donderdag 11-11-2010 rond 12 uur dus lg gebeld.
deze hebben geen eigen monteurs en dus zou ik gebeld worden door een bedrijf dat ze inhuren. dit zou maximaal 2 werkdagen duren.

vrijdag dus niks gehoord, het weekend ook niet ( begrijpelijk ) maar maandag om 12 uur nog niks gehoord.
dus teruggebeld naar lg. deze vertelde me dat ik tot maandag 15-11-2010 tot 19 uur gebeld zou kunnen worden.

is dit normaal?
ik vind het persoonlijk erg lang duren voordat ze dus alleen al bellen voor een afspraak !
het lijkt mij dat als je wasmachine of koelkast stuk is er toch een stuk sneller gehandeld zou moeten worden.

zijn er meer mensen die deze problemen met lg ondervinden?

zeven uur geweest en inderdaad niet terug gebeld !
bye bye nooit meer een lg, dan maar iets meer betalen voor een duits merk waar hopelijk de service en kwaliteit een stuk beter is.