Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 17-11-2010 12:42:13
Computers & Telefonie

Incredimail

Hallo slankie66,

als het probleem pas optreedt zou je kunnen proberen of systeemherstel met een (vetgedrukte) datum toen het nog wel werkte het probleem oplost. dit kun je altijd weer terugdraaien.

of:
- start incredimail, ga naar het menu "extra", dan "accountinstellingen", dubbelklik dan op de desbetreffende email account.
- in de eigenschappen, klik rechts onderin op "meer instellingen", ga dan naar de tab "server voor uitgaande e-mail (smtp)"
- vink de optie aan: "voor de server voor uitgaande e-mail (smtp) is verificatie vereist)" en verander geen andere opties en druk op ok, volgende, voltooien.
(stond op microsoft forum).

suc6