Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 03-12-2010 13:41:34
Computers & Telefonie

Pc beveiliging

Ikbenik schreef op donderdag 2 dec 2010, 22:15: waarom blijven mensen steeds voor avg kiezen?

gratis en meest bekend? en "iedereen" heeft het? zelfs mijn vorige, duurdere, ongeïnteresseerde "professional" heeft mij er mee opgescheept!!!! van norton die hij zonder overleg/uitleg verwijderde heeft de nieuwe monteur er nu de resten van uitgehaald die vorige "professional" had laten zitten. ook werd ik van die man niks wijzer. microsoft essentials is er nu tijdelijk opgezet zodat ik even voort kan voor we weer verder gaan want er is nog meer mis.

ik ben van mening dat een virusprogramma's (ook de monteur!!) bij zowel klant als pc/laptop moet passen. je moet kunnen communiceren. dat is iets wat ik in al die jaren zeker geleerd heb. let daarop mensen!!! zo'n pc-monteur is net als een dokter: je moet echt met ze kunnen communiceren.

ik heb geen idee of kpn die 24 uurs monteur die geen voorrijkosten rekent nog aanbied? nou,ik heb er twee gehad, een hielp me verder de penarie in en de andere snapte niks dus wilde mijn laptop een week meenemen (want hij woonde te ver weg??) en heeft hier twee gezeten, geen oplossing maar wel gelijk €120 pinnen!!!


maar ach, wat helpt echt? zie de wikileaks!! :d