Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

am
amcb72 - 14-12-2010 13:33:01
Elektronica & TV

Wasmachine lg, service niet oké

Beste mede-lg bezitter,

ook wij hebben zeer slechte ervaringen met de service van lg en het reparatiebedrijf ce-repair dat voor lg in nederland de monteurs regelt. telkens moet ik het initiatief nemen om contact en antwoord te krijgen. al sinds 23 oktober 2010 zit ik zonder wasmachine. na 3 monteursbezoeken en evenveel nieuwe onderdelen is er op 25 november 2010 eindelijk besloten tot omruiling om te gaan. de wasmachine was op het moment van stuk gaan nog geen 2 jaar oud en nog in de garantieperiode. vandaag voor de zoveelste keer gebeld met de klantenservice van lg, maar het enige wat zij zeggen is 'u wordt zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld'. het blijkt dat 'iemand' op het 'hoofdkantoor' moet kijken of ons type wasmachine nog wel leverbaar is en zo niet, wat een alternatief kan zijn. maar moet men daar al 3 weken over doen!! terugbellen doen ze niet en doorverbinden naar het 'hoofdkantoor' blijkt (zelfs in deze moderne tijd) onmogelijk.wie heeft er tips voor mij hoe ik dit verder kan aanpakken. boze mailtjes naar lg leveren alleen een vage mailreactie op en thats it. ik wil nu gewoon weten waar ik, na al ruim 7 weken zonder wasmachine te zitten, aan toe ben. wie o wie kan mij helpen????!!!