Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-12-2010 16:38:12
Vakantie & Reizen

Giftfor2

Beste mensen,

de wijze waarop giftfor2 reageert op de 'klachten' is kortweg alleen maar verdedigen ipv met een oplossing te komen. het zou het bedrijf sieren om te zeggen dat ze fouten hebben gemaakt en dit ook gaan oplossen. echter niks is minder waar, want ook ik heb zo'n geschenkverpakking waarop alleen in piepkleine letters op het kaartje staat "uw cadeaukaart is één jaar geldig" en op het doosje staat wederom klein gedrukt "een jaar geldig vanaf de aanschafdatum". alleen als ontvanger weet ik toch niet wanneer deze is gekocht? kortom, giftfor2 maak van een klacht een kans en luister naar je klanten! ik zal een voorzet doen: geef alle verkooppunten een stempel(kussen) die ze kunnen zetten op het doosje bij uitgifte......het is blijkbaar niet duidelijk bij jullie klanten, dus kom met een oplossing ipv te reageren dat je de voorwaarden moet lezen. dit is hetzelfde als iedereen hoort de wet te kennen......

overigens nog iets anders, de giftfor2 geschenkverpakking is niet te retourneren/ruilen binnen een redelijke termijn, ook al heb je deze zelf gekocht en je komt tot de conclusie dat met de ing rentepunten de verpakking voor de helft (+ verzendkosten van € 1,95) aan te schaffen is. ook hierin had ik toch enige coulance vanuit giftfor2 verwacht, maar blijkbaar willen ze geen superpromoters voor hun product/dienst. wederom gemiste kans, want superpromoters helpen je product/dienst te verbeteren en het levert uiteindelijk meer omzet op......

wellicht gaat giftfor2 ons nog eens positief verrassen, maar tot die tijd is het aan alle "klagers" om ervoor te zorgen dat we anderen waarschuwen, want niemand wil financieel benadeeld worden. voorkomen is altijd nog beter dan genezen!

succes!