Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 03-01-2011 23:10:23
Voeding & Gezondheid

Flexifront

Mijn zoon is telefonisch benaderd door flexifront !!!
dus ze zijn weer actief.
toen ik hem confronteerde met alle bovenstaande berichten, heb ik voor hem dankzij alle tips het lidmaatschap en de bestelling mooi kunnen opzeggen.

zie mails : die ik overigens ook naar courlux hageman ( courlux@hageman.nl )had verstuurd


je bericht is nu behandeld.

we hebben je lidmaatschap beëindigd.


we hopen dat onze internetklantenservice je naar tevredenheid geholpen heeft.

met vriendelijke groeten,
flexifront klantenservice
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
geachte heer/mevrouw,.

wij hebben de order voor u geannuleerd.

hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.



met vriendelijke groet,

courlux klantenservice flexifront

--------------------------------------------------------------------------------

verzonden: zondag 2 januari 2011 14:59
aan: courlux@hageman.nl
onderwerp: fw: flexifront klantenservice - je bericht is ontvangen
urgentie: hoog


geachte medewerkers,

via een tip uw e-mail adres gekregen om het lidmaatschap te beëindigen !!

gratis proefpakket nog niet ontvangen !!!

dus daarom niet versturen.