Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 03-02-2011 13:02:02
Computers & Telefonie

Ziggo, niets dan ellende

Veel is er niet, want het abonnement is nog geen 4 maanden oud.
pas gisteren heb ik voor het eerst iets zwart op wit gekregen over deze zaak en afgezien van mijn bankafschriften is dat het enige stuk. daarnaast heb ik dus vorige week één telefoontje ontvangen en heb ik gisteren na ontvangst van de brief contact met hen opgenomen. nu moet ik 100.000 praktische zaken regelen, want mijn telefoon en internet kunnen elk moment afgesloten worden.

inmiddels heb ik op een andere website gelezen dat ziggo doelbewust op dit soort zaken uit is. "ziggo misbruikt de eigen nalatigheid om klanten vervolgens via bos incasso te bestelen. dit hele forum staat er vol mee."
gezien hun stugge en eigenwijze houding zou dat wel eens waar kunnen zijn.
klantvriendelijk, die je zou mogen verwachten in een concurrerende markt, is iets heel anders in ieder geval. ik neem nota bene hun duurste product af, maar kennelijk levert een incasso bureau nog meer op.

ook heb ik inmiddels begrepen dat ziggo het oude multikabel is en dat voorspelt weinig goeds. multikabel heeft ons destijds jaren belazerd totdat ze gedwongen werden toe te geven dat ze de abonnementen afknepen en alle abonnees daar een vergoeding voor moesten betalen. multikabel vulde destijds hun zakken door je letterlijk uren aan hun dure servicenummer te laten hangen, telkens nadat zij verbindingsproblemen veroorzaakten. jarenlang hebben zij hun klanten niets dan leugens opgespeld.