Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Ziggo, niets dan ellende
Bubbleblower schreef op vrijdag 4 feb 2011, 13:26:
ondertussen heb ik nog geen bevestiging van de klachten mogen ontvangen.
dat is nu gelukkig wel gebeurd, want zojuist heb ik deze reactie gehad:
geachte heer xxxx,
volgens onze administratie staat er op dit moment een bedrag open van € 312,88. dit heeft betrekking op de volgende factuur/facturen:
factuurnummer 1 294961636 bedrag 68,36
factuurnummer 2 288918978 bedrag 65,50
factuurnummer 3 291970177 bedrag 179,02
wij vragen u dit bedrag over te maken naar rekeningnummer 931377 van ziggo te groningen. vermeldt u hierbij alstublieft uw klantnummer, enzovoorts. onderaan de mail staat nog: reageren op deze post kan alleen via de website: www.ziggo.nl, wat lastig wordt als zij mij afsluiten.
nu weet ik nog niet waar het verschil vandaan komt, maar wel waar het in zit. als het om "entreekosten" of monteurskosten gaat zou dat naar ik aanneem op de eerste factuur moeten staan.
ik vraag me af of het slim is de eerste 2 bedragen over te maken of juist verstandiger om dat niet te doen. zij stellen mij voor een voldongen feit en gaan niet inhoudelijk op mijn zaak in. als ik dat betaal word ik evengoed afgesloten en moet ik daar nog flink voor betalen ook en ben ik feitelijk geen stap verder, omdat ik echt die 3de factuur niet ga betalen, laat staan alle onnodige kosten en het dan nog liever in de rechtzaal uitvecht. bovendien hebben zij een machtiging en als ze daar alsnog gebruik van maken heb ik het ineens dubbel betaald.
als ik alleen de correcte bedragen moet betalen en zij mij kosteloos afsluiten vanaf het moment dat mijn door hen in meerdere opzichten gedwongen overstap ingaat zou ik daar vrede mee hebben. dat is eigenlijk nog veel te schappelijk gezien het feit dat ik niet geleverd heb gekregen waarvoor ik heb betaald. ook ziggo kan direct zien dat die 3de factuur niet klopt, dus laat ze dit eens netjes oplossen voor de verandering.