Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-02-2011 18:07:00
Computers & Telefonie

Ziggo, niets dan ellende

Op een andere site waar dit onderwerp gelukkig meer leeft heb ik een verklaring trachtten te vinden waarom ziggo doelbewust incompetent zou zijn en zaken probeert juist niet op te lossen:

ziggo heeft in sommige regio's ernstige capaciteits problemen.
de capaciteit wordt er door te veel mensen gedeeld en kennelijk is het onvoldoende rendabel die capaciteit uit te breiden. ze moeten dus eigenlijk van klanten af.
het zou interessant zijn om te kijken of er een causaal verband is tussen die capaciteit en het aantal rechtzaken.

vandaag reageerde iemand: kijk maar eens op rechtspraak.nl en toets ziggo of lavg in als zoekterm, dan zie je hoeveel zaken ze al verloren hebben omdat de administratie een volledige puinhoop is bij hen!
dat heb ik uiteraard gedaan en dit is het zoekresultaat: http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&collection=rnl&querypage=../zoeken/zoeken.asp&searchtype=kenmerken&vrije_tekst=ziggo

mijn vermoeden zou wel eens juist kunnen zijn.
ondanks dat ziggo al haar rechtzaken verliest (!) is dit toch winstgevend, omdat de meesten niet tegen al die terreur opgewassen zijn en zullen betalen vóór het zo ver komt.


o ja, 19 februari was natuurlijk een zondag.
naar ik aanneem vind op zaterdagen en zondagen geen reguliere administratie plaats.