Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-03-2011 20:10:44
Voeding & Gezondheid

Puresential onbereikbaar (?)

En ook ik ben erin getrapt,ik heb de voorwaarden van te voren wel gelezen en was me ervan bewust dat er een overeenkomst aan vast zat. in de voorwaarden staat vermeld dat je kunt opzeggen tot 7 dgn na ontvangst van het proefpakket en dat was dan ook mijn bedoeling. aangezien ik dit al vaker had gedaan met proefpakketjes van andere aanbieders ging ik er vanuit dat dit ook wel goed was, maar helaas.
ook ik heb meerdere mails gestuurd naar zowel customercare@puresential als klantenservice@puresential op beide mails kreeg ik een melding delivery status failer. ik heb gebeld met het 0900 nr en kreeg te horen dat ze op dit moment niet bereikbaar waren en dat ik maar een mail moest sturen. hierna ben ik gaan zoeken op internet en vond ik verschillende topics over puresential. ik heb met mijn bank gebeld en die adviseerden me een aangetekende brief te sturen en langs de bank zelf te komen.naar een p.o box kan wel een aangetekende brief gestuurd worden vertelden ze me bij het postkantoor maar wat bleek nu; de medewerster typte het adres in en dit bestaat helemaal niet! ben meteen naar de bank gegaan en heb puresential laten blokkeren zodat ze niks meer kunnen afschrijven. maar ik kan dus op geen enkele mogelijkheid opzeggen.
is het iemand wel gelukt om op te zeggen en hoe?