Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-03-2011 14:00:59
Auto & Vervoer

Opgelicht door media markt

Klokkers schreef op donderdag 17 mrt 2011, 11:28: edit-redactie - bijdrage off line gehaald

ik heb 8 jaar professioneel gerepareerd bij importeur (ete) en fabrikant (philips). het is een paar jaar terug, maar er was toen zeker niet minder water op de aarde als nu. in die 8 jaar, heb ik op de td 1x een geval van waterschade meegemaakt (ongelukje bij water geven aan plantje op de tv) en vele gevallen van incompetentie van handelaren. het gevalletje waterschade hebben we destijds gewoon gerepareerd.

tegenwoordig komt waterschade veel meer voor dan ik me uit mijn eigen praktijk kan herinneren. soort van epidemie. ik kan me dan ook niet aan het gevoel onttrekken dat dit wordt misbruikt (smoes) om onder garantie uit te komen. het is overigens binnen garantie aan de winkelier om eenduidig aan te tonen dat de problemen zijn ontstaan door onzorgvuldig handelen van de gebruiker. is ook in dit geval moeilijk, want ook de reparateur kan een fles cola op zijn werkbank hebben staan. knap trouwens dat de conclusie van die opgedroogde cola.