Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-03-2011 09:19:39
Geldzaken & Recht

Minderjarige dochter bestelt sexattributen

Nu heb je slechts 1 keer moeten bellen dus ja jij wist ook dat die regel er was.
dat het bij de meeste kan wil niet zeggen dat het overal zo maar kan.

het is geen gedoe het is gewoon duidelijk lezen wat er staat en dat staat echt niet weggeduwd tussen kleine letters dat staat duidelijk vermeld wat u moet doen om retour te zenden.

dus kortom niet willen lezen resulteerd in dit soort dingen

conny2 schreef op maandag 21 mrt 2011, 09:16: quantas, in dit geval zijn het de regels en de opstelling van de winkelier die het onnodig ingewikkeld maken.

dit is geheel normaal gaat bij leveranciers ook zo, geen rma aanvraag is ook niks retour.

bij de meeste webwinkels kan je een bestelling zonder gedoe retourneren. heb al heel wat zaken gekocht en nog nooit een nummer hoeven aanvragen. slechts een keer moeten bellen voor een afpraak om iets te laten ophalen.