Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Problemen nuon en liander

Geachte jsmengel,

uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u bent geschrokken van de hoogte van het bij te betalen bedrag van de jaarafrekening. uw elektriciteitsverbruik is gestegen nadat er een nieuwe meter is geplaatst. ik vraag uw aandacht voor het volgende.

wij begrijpen dat u onaangenaam bent verrast door de hoogte van het bij te betalen bedrag van de jaarafrekening en het gestegen verbruik. hiervoor kunnen verschillende oorzaken zijn. veelal moet de oorzaak worden gezocht in de woning zelf en het gebruik van de aanwezige apparatuur. als u toch twijfelt aan het correct functioneren van de meter, kunt u contact opnemen met de eigenaar van de meter. uit uw bericht maak ik op dat dit liander is. op de website van liander staat veel informatie over mogelijke oorzaken voor een hoger dan verwacht verbruik en ook meer uitleg over meterijkingen en welke kosten daarmee gepaard gaan. ik wijs u daarom op deze link:
http://bit.ly/erbqpp

als u na het lezen van dit bericht toch nog een vraag heeft of meer informatie wilt, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op. kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. alvast bedankt voor de moeite.

uw contractrekeningnummer begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro's of uw jaarafrekening. om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. u kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.

met vriendelijke groet,

barry
nuon webcare