Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-03-2011 22:28:25
Computers & Telefonie

Ziggo, niets dan ellende

Mogelijk komt er eindelijk schot in de zaak. van het weekend heb ik een nota gekregen die er op zou kunnen duiden dat ze nu alsnog uitgaan van het bedrag zoals dat nota bene ook door hun eigen webcare is vastgesteld. helaas kan ik niet zien of dit een eindspecificatie betreft (mijnziggo is nog steeds niet bijgewerkt). als dat het geval is zou ik daar graag een bevestiging van krijgen en dan maak ik dat bedrag direct over. natuurlijk is dat eigenlijk nog teveel, maar dat is het mij wel waard om van de ziggo terreur af te zijn.


verder heb ik 3 weken geleden een brief gehad, gedateerd 18 februari (?), waarin werd gemeld dat mijn alles-in-1 extra per die datum wordt gewijzigd in een z-3 abonnement. daarbij refereren ze aan afspraken die met mij zouden zijn gemaakt, wat uiteraard niet het geval is. vorige week heb ik een brief gekregen gedateerd 18 maart, waarin mijn tv en internet per die datum worden afgesloten wegens betalingsachterstand.
nu vraag ik me af als ik na die dreigbrief van januari wel had betaald wat dan de reden van mijn afsluiting zou zijn geweest, want die afsluiting was immers "op geen enkele wijze meer te voorkomen".

ziggo heeft inmiddels ook nog 2 x een maandbedrag afgeschreven wat eens te meer aantoont dat dit wel degelijk kon. deze bedragen heb ik niet gestorneerd, maar ik heb ze verder wel geblokkeerd om te voorkomen dat ze te veel afschrijven. ik hoop dat ze nu eieren voor hun geld kiezen en mij verder met rust laten.