Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 03-05-2011 21:55:50
Voeding & Gezondheid

Puresential onbereikbaar (?)

Geachte mevrouw *******,



wij doen al het mogelijke om onze klanten goed te informeren. het spijt ons te merken dat een en ander voor u desondanks toch niet duidelijk is geweest. wij zijn er niet op uit om u ongewenst producten toe te sturen.

wanneer u niet opzegt binnen 7 werkdagen na ontvangst van het proefpakket gaan wij ervan uit dat u als klant tevreden bent over onze producten. dit staat vermeld in de algemene voorwaarden waar u mee akkoord bent gegaan voor u het proefpakket bestelde. in onze communicatie kondigen wij duidelijk een vervolgzending aan. daarbij geven wij ook aan dat de kennismaking vrijblijvend is. u bent nergens toe verplicht.

u heeft volgens onze gegevens op 24 maart 2011 via onze website een bestelling gedaan van een puresential proefpakket waar u tevens akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden.

het puresential proefpakket is vervolgens op 02 april 2011 door de tnt bij u thuis door de brievenbus bezorgd.

wij versturen het kwartaalpakket altijd pas ruim nadat de 7 werkdagen verstreken zijn. dit betekent dat u helaas niet tijdig uw automatische lidmaatschap heeft opgezegd.

ondanks onze inspanningen om duidelijk te zijn over de vervolgzendingen en het stopzetten komt het helaas soms voor dat een klant het toch niet goed begrepen heeft. wij gaan hier zorgvuldig mee om.

puresential heeft echter het beleid dat reeds verzonden producten niet opnieuw worden verkocht. dit zorgt ervoor dat wij de hoogst mogelijke kwaliteit van onze producten kunnen garanderen. om deze reden kunt u als klant een pakket of een deel van een pakket niet meer aan ons retourneren.

we hebben echter uw abonnement bij deze beeindigd en u zult geen verdere pakketten van ons ontvangen. wellicht ten overvloede wijzen wij u er op dat u voor de producten die u zijn toegezonden betaling aan ons bent verschuldigd.


let op! om uw verzoek te kunnen volgen hebben wij een ticketnummer voor u gegenereerd. bij het eventueel beantwoorden van deze mail verzoeken wij u het ticketnummer in het onderwerp niet te veranderen of te verwijderen.



met vriendelijke groet,

het puresential team
_________________________________________________________
ilona ******
************
**********

gs1 - 1********

waarheen kan ik het pakket retour sturen? ik ben hier niet van gedient!
hij is onaangebroken, dus geeft u mij het juiste adres dan stuur ik het morgen retour aangetekend.

ik heb niet om dit product gevraagd en ten 2e ben ik niet tevreden met dit product. heb verschijnende keren contact gezocht zonder reactie.

graag een verklaring hiervoor!
__________________________________________