Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mediumvillage
mediumvillage - 07-05-2011 11:12:38
Computers & Telefonie

Hotmail geblokkeerd, geen antwoord!

Ja, ik zie het nu ook duidelijk staan inderdaad...

maarrrr, als je dus je account probeert te herstellen, kom je aan het einde van die procedure pas op die forum-pagina's. rechtsboven in het scherm zie je dan een soort id-nummer staan: een hele rits letters en cijfers. blijkbaar jouw unieke 'account-herstel-code'.

op dat moment zag ik de button "stel een vraag" niet staan en was het mij dus onduidelijk of (en waar) ik me moest aanmelden om een vraag te stellen.

het is inmiddels opgelost, misschien hebben anderen ooit nog iets aan dit verhaal :-)