Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
piet limburg - 07-06-2011 12:06:24
Elektronica & TV

Garantie

Volledige garantie is bij ,,volledig en kostenloos''

wehkamp,makro enz...enz...maken gebruik van de reparatiebv's.als je een defect hebt en deze moet inschakelen,brengt dat vaak nare voorwaarden met zich mee.
veel reparatiebedrijven gaan ook nog eens proberen of ze onder de garantie uit kunnen komen door de consument als veroorzaker van een defect aan te wijzen.
(zelf meegemaakt met een touch screen gsm,gekocht bij wehkamp).na 2 maanden was de gsm retour,kostenloos na aanvankelijk een poging gedaan te hebben om ,,verkeerd gebruik'' als oorzaak aan te wijzen.
bij makro moet je de kosten betalen en met formulier-gedoe weer declareren.
kopen bij een zaak ,,met goede naam en referenties'' is iets duurder,spaart wel vaker een hoop ellende.
helaas worden deze zaken ook steeds minder in aantal,omdat ze het hoofd niet meer kunnen bieden aan de moordende concurrentie van ,,de reuzen''

groeten vann piet