Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
ellendeling - 16-06-2011 20:35:12
Computers & Telefonie

Hotmail geblokkeerd, geen antwoord!

Tijd om dit oude onderwerp maar weer aan te wakkeren.
mij is namelijk het zelfde onderkomen en ik word gillend gek van de zogenaamde ''validatie'' service die windows mij aanbiedt.
ik heb mijn persoon op elke mogelijk wijze weten te bewijzen; heb nota bene zelf een familie lid een mailtje laten sturen en dit gemeld aan windows als extra bewijsstuk. er word gewoon niet goed naar gekeken en ik had het idee dat ze me naar mijn tweede inzending gewoon automatische berichtjes begonnen te sturen.
het mag niet baten en ik ben inmiddels al een week of twee de dupe en heb al behoorlijk wat belangrijk mailtjes niet kunnen beantwoorden en ben dus behoorlijk over de rooie.
een nieuw account aanmaken is gewoon géén optie voor mij.
er is verder ook geen optie om bijvoorbeeld te telefoneren over dit probleem; het had op deze manier al lang opgelost kunnen zijn.

ik vind het een grap dat zo'n groot bedrijf als windows zo'n onpersoonlijke en zeer matige klantenservice in dienst heeft.

er moet toch wel iets zijn wat ik buiten het internet om kan doen? ik ben zelfs bereid om naar het kantoor op schiphol te komen en mezelf te legitimeren, zolang ik me account maar terug krijg.