Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
martinos.hmg - 28-06-2011 17:38:56
Computers & Telefonie

Hotmail geblokkeerd, geen antwoord!

[quote=mediumvillage schreef op zaterdag 7 mei 2011, 11:12]ja, ik zie het nu ook duidelijk staan inderdaad...

maarrrr, als je dus je account probeert te herstellen, kom je aan het einde van die procedure pas op die forum-pagina's. rechtsboven in het scherm zie je dan een soort id-nummer staan: een hele rits letters en cijfers. blijkbaar jouw unieke 'account-herstel-code'.

op dat moment zag ik de button "stel een vraag" niet staan en was het mij dus onduidelijk of (en waar) ik me moest aanmelden om een vraag te stellen.

het is inmiddels opgelost, misschien hebben anderen ooit nog iets aan dit verhaal :-)

ik zie dat ik dus niet de enige ben met dit probleem. wat ik nog niet zie is een oplossing voor ons. als ik naar boven scroll kom ik echter uit op het volgende bericht wat ik ge-quote heb. hier staat iets in over een butten "stel een vraag". ik ga ervan uit dat je hiermee een nieuw onderwerp op het forum van windows live "solution" center kan aanmaken, echter kan het aan mij liggen maar ik zie die button niet staan ondanks dat ik ben ingelogd met een (tijdelijk!!!) nieuw account.

wat ik denk dat misschien meer zin heeft is het openen van een nieuw forum met een van de medewerkers, echter zie ik niet waar ik een nieuw onderwerp kan aanmaken. iemand die wel geduld genoeg had voordat hij/zij zijn/haar laptop buiten in de vijver wierp en deze button heeft gevonden? of natuurlijk een oplossing heeft voor dit probleem...???