Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 14-07-2011 08:38:43
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

[quote=edb schreef op woensdag 13 jul 2011, 23:34]ziggo doet geen aanbieding maar een contractwijziging met daarin een alles of niets aanbod. onder een juichende aanprijzing gaat een grote groep mensen er op achteruit. voor diegenen die geen zin, tijd of de mogelijkheid hebben om te reageren, vooral de mogelijkheid, mond dit meestal uit in een achteruitgang.
vandaag een uur lang aan de telefoon gezeten met een hoog geplaatste ziggo bobo, niet onvriendelijk bedoeld. deze verzekerde mij dat alles op alles gezet wordt ook in bejaarden c.q. verzorgingstehuizen eenieder aan de juiste decoders en pakketten te helpen. ja, voor alles buiten het analoog pakket dien je wel een decoder aan te schaffen. er staan een aantal medewerkers paraat om e.e.a. inclusief installatie in goede banen te leiden. de tehuizen zouden inmiddels allemaal info met een speciaal telefoonno. moeten hebben ontvangen voor ondersteuning, echter de bewoners mogen niet zelf actief benaderd worden door ziggo.
de initiƫle opdracht voor digitaal moet wel van, of het tehuis of de begeleiders van, of de betreffende ziggo kijker komen.
hij verzekerde mij ook dat de klachten op dit en andere fora zeker gelezen worden maar de beslissing tot de nieuwe pakketten niet wordt teruggedraaid. mogelijk komen er in de toekomst nog andere mogelijkheden maar voorlopig nog even niet.
na verzekerd te hebben dat velen en ik zullen blijven klagen, waar hij bijzonder veel begrip voor had, hebben wij toch vriendelijk het gesprek beeindigd.

dacht dit toch even te melden.
groet
ed



ik heb via de site een klacht ingediend dat ziggo mij nu wil laten betalen voor diensten die ik niet afneem ( hd en interactief) d.m.v. een wijziging in de tv pakketten met extra zenders.

ik ben in blijde afwachting van het antwoord.