Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

em
emilevn - 15-07-2011 19:22:05
Huishouden & Energie

Wie kan mij helpen de met de juiste keuze van een nieuwe energieleverancier.

[quote=angelbinky schreef op vrijdag 15 jul 2011, 14:21]beste petram,

wij zijn verleden jaar ook overgestapt op greenchoice, omdat dit de laagste prijsgarantie was. hoewel ik nog geen contact heb hoeven te maken met hen en daar dus geen mening over kan uiten, hebben ze wel een maand geleden schriftelijk contact met mij opgenomen om het termijnbedrag te verhogen, omdat ik anders bij zou moeten betalen aan het eind van het jaar. dit vond ik heel attent. ik was voordien klant bij eneco. behalve dat zij erg duur waren, waren ze ook niet zo attent en had ik met hen ook geen goede telefonische ervaringen. sowieso vind ik het geen service als je als klant een duur 0900-nr. moet bellen waar soms na 20 minuten nog geen antwoord op konden geven:(

succes met uw keuze!
vr.gr.


en ook ik ben over gestapt naar green choise, goedkoper dan united consumers en zeer klant vriendelijk. je krijgt werkelijk iemand in no time aan de lijn bij vragen en bellen kost niet € 0,80/minuut of zo. niet de aller aller goedkoopste maar wel de meest klantvriendelijk die ik tot nu toe heb gehad.
enne ik ben altijd heeeeeel kritisch.