Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pl
ploeff - 18-07-2011 18:54:42
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

Een rotstreek van ziggo om dergelijke veranderingen midden in de zomer in te voeren - dan kan je moeilijk reageren - althans gefundeerd reageren.
maar ik was helemaal niet zo tevreden over het digitale kastje en de onhandige bediening ervan ik heb me laten "omlullen" om zo'n ding te nemen, maar neen, het is wat mij betreft geen succes!
ik had voor 's-zomers al een satellietontvanger, dus betaal ik dubbel. maar nu weet ik het (bijna) zeker: ik ga ook op mijn vaste adres over op satelliet.
alleen jammer: de àndere boeven, canaldigitaal, hebben - op afstand, door hun codeer-systeem te veranderen - mijn aston-module onbruikbaar gemaakt. ik moet nu kiezen: een andere ci-module kopen of maar meteen helemaal een nieuwe sat-ontvanger - met alles erop-en-eraan.
dat is dan wel een investering, maar als ik dat vervelende ziggo-kastje èn hun abonnement laat vallen, verdien ik dat binnen een jaar-of-twee terug.
en op die manier kan ik zèlf kiezen - en me niet laten ringeloren door die boeven van ziggo, die zich - zonder rechtszaken - niets van de wettelijke programmaraden willen aantrekken.
en de enorme keuze aan zenders! duits, frans, engels, ga maar door.
neen: ik ben al ruim 38 jaar geringeloord door casema, "met ziggo zou dat beter gaan" - verzekerde iemand mij. niet dus!