Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ed
edb - 20-07-2011 09:55:11
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

Voor ziggo is een smartcard logisch, bij een, niet meer, ziggo digi abonee kun je middels een vinkje op een scherm de toegang tot de content afsluiten.
met ongecodeerde (en analoge) content dien je fysiek de kabel uit de connector van de verdeelkast te trekken. dat gaat op werken (lees geld uitgeven) lijken.
een op digitenne overgestapte kennis heeft zijn tweede, slaapkamer, digitenne decoder pas aangeschaft na vele waarschuwings brieven van ziggo dat het signaal iedere maal weer echt zou worden afgesloten en nadat het analoge signaal, na dik 3 jaar, weg was.
gecodeerde signalen doorgeven lijkt mij dus een keuze van de aanbieder.
echter het zou de aanbieder sieren indien er per huishouden, totdat alle ontvangers (over een jaar of 20 ? ) standaard zijn voorzien van, een bijzonder voordelige decoder met smartcard wordt verstrekt, minimaal geschikt voor het basis pakket.
indien zo'n basispakket bestaat uit o.a. hd en on demand moet ook de decoder dat aankunnen.
en nee, eur 99 of eur 199 is niet voor ieder huishouden een mogelijk voordelige keuze.