Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 23-07-2011 02:52:26
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

Ziggo is niet bezig hun klanten te bedienen maar enkel nog meer klanten te werven.heb net als velen ooit voor @home gekozen voor telefonie en de kabel lag er al net als internet. standaardprijs 8 jaar geleden was 34,95 pm voor alles.

nu is ziggo tot een gedrocht verworden.vaste klanten betalen 499 euro en potentiele overstappers 99 voor exact hetzelfde. en klagen helpt niet want dan krijg je uitbestede standaardmachines te spreken waar je ook nog voor moet betalen als je ze wilt spreken.zou me doodschamen en nooit voor dit bedrog te willen werken.