Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 25-07-2011 03:19:05
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

Nog erger dan deze commerciele verrijking van kansen door en met ziggo is het totale onbenul als je wilt klagen als simpel individu. je komt niet verder met je klacht dan de 1e fase: het uitbestede idiotencircus het callcentrum. vol met standaadhulp van studenten met bijbaantjes en overal mislukte werknemers.
na 1 dag info heeft men het scenario al begrepen.

heb geklaagd bij ziggo zowel bij de betaaltelefoon( gratis klagen of vragen is zo jaren 90) als via internet waarom bestaande alles in 1 klanten 499 euro moeten betalen en nieuwe klanten exact heltzelfde apparaat voor 99 euro krijgen mits ze overstappen en lid worden van de familie.

antwoord namens ziggo was dat het maar een tijdelijke unieke actie betrof en dat vaste klanten kunnen profiteren van heel veel aanbiedingen en kortingen speciaal en enkel voor u als klant.

ik geloof deze vrije marktwerking allang niet meer.want de concurrentie speelt hetzelfde spelletje. en europa doet mee.

ik mag en kan niet eens kiezen voor 9,95 voor alles in 1 bijvoorbeeld in hongarije. krijg exact hetzelfe met taalopties.internet/telefoon/televisie.
betaal ik 2 euro pm meer dan krijg ik alles in 1 plus/extra van ziggo.

neem de standaard hongaarse zenders graag mee als ballast. maar het mag niet.ziggo ging failliet als dit bekend werd en mogelijk was. gelukkig draaft marktwerking in europa gereguleerd door. bedankt socialist rutte