Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jorisvi - 17-08-2011 22:39:42
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

Wij zijn weinig gelukkig met de plannen van ziggo. het hele tv-on-demand verhaal mag dan wel aantrekkelijk lijken, maar niet als je net voor weer eens 100€ een decoder hebt gekocht. komt ook nog eens bij dat tv #2 beschikt over ci+ waardoor het kopen van een additionele ondemand-box niet aantrekkelijk is.

enfin onderstaand de communicatie die wij met ziggo hebben gehad:

"na terugkomst van mijn vakantie werd ik verblijd met een bericht van ziggo. zonder dat wij hier ook maar iets voor hoefden te doen werd ons digitale tv pakket uitgebreid van een beperkt aantal zenders tot maar liefst >80 kanalen. en dat voor slechts minimale meerprijzen ten opzichte van ons huidge abbonement. ware het niet dat we met dit pakket helemaal niet meer geholpen zijn aangezien we gebruik maakten van het entertainment pakket van ziggo. en nu wil het toeval dat geen van de zenders in dit pakket nog onderdeel zijn van het plus-pakket dat ziggo ons aan wil smeren voor een hogere prijs dan we eerst betaalden. om het nog schandaliger te maken. we moeten naar het extra pakket om de zenders te ontvvangen waar we eerst op geabonneerd waren. dus in plaats van ~€20/maand die we nu betalen stelt ziggo voor om naar een pakket te gaan van €25/maand en als we de paar zenders willen hebben die we eerst hadden moet we €30/maand gaan betalen. ik weet niet hoe goed ziggo is in het maken van een simpele berekening, maar volgens mij is dit een prijsverhoging van 50%!! ik ben hier dan ook zeker niet van gecharmeerd. ik wil best €1 of €2 meer betalen, maar dit gaat veel te ver. graag uw reactie."

de reactie van ziggo:

"naar aanleiding van uw vraag informeren wij ua als volgt.

bij het indelen van de zenderpakketten zijn bepaalde keuzes gemaakt. we vinden het spijtig om te horen dat hierdoor een aantal zenders voor u niet meer te ontvangen zijn. hiervoor bieden wij u onze excuses aan."


heel fijn die excuses, maar daar heb ik die zenders niet mee terug.