Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pl
ploeff - 19-08-2011 03:49:59
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

@tdehond: dat mag. maar ik beoordeel een bedrijf niet (althans niet alléén) op de beleefdheid van de helpdesk. ik wil de helpdesk niet nodig hebben. maar àls ik ze dan 'ns nodig heb, wil ik a) dat ze beleefd en b) behulpzaam zijn, en c) dat ik afspraken met ze kan maken, die d) vervolgens door het bedrijf wordt nagekomen.
b) nòch d) kom ik bij ziggo tegen, en dat vind ik essentieel.ik koop ook niet een auto (alléén) om de aardige kleuren van de velgen. of de aardige reclame-poes op de motorkap.
'n positief geluid: prima. maar het bedrijf dat een waardeloos product biedt (ofwel met een waardeloze prijs-kwaliteitsverhouding) - daaraan ga ik voorbij.
ik heb slechte ervaringen in één bepaalde vestiging van grootgrutter heijn en daar kom ik - al meer dan 20 jaar! - niet meer. omdat ze mij - bij herhaling - beleefd maar niet naar wens te woord stonden. zo ook andere winkels, zoals een blokker-vestiging in dezelfde winkelstraat. ga ik dus niet meer heen. dat wordt ook wel genoemd: "stemmen met je voeten". dat doe ik dus ook met ziggo. daar speelt mede een rol bij dat hun rechtsvoorganger (casema) mij (en de mijnen) 38 jaar, vanaf de invoering van de kabel in onze wijk in den haag een belabberd product (slecht beeld, te weinig en slecht signaal) heeft geleverd. op aanraden van een onafhankelijke (?) adviseur heb ik het met ziggo nog maar eens geprobeerd. nu dus zéér tot mijn verdriet. en nu doe ik ziggo dus terminaal af: de deur uit! wèg!
en @snel0026 - nutsbedrijf of niet: als het een feitelijke monopolist is (de enige kabelboer in den haag en in heel veel àndere gemeenten, en wat doorgifte van tv- en radiozenders betreft een oligopolist, dan zullen ze zich aan bepaalde fatsoensnormen jegens het geachte cliëntèle moeten houden.
zo niet, dan wens ik ze een faillissement toe, nutsbedrijf of niet. er komt wel een ànder die in het gat springt, dat ze achterlaten. slechter dan ziggo kan dat niet zijn. wellicht wel met àndere streken, maar dat zien we dan wel weer.
het is bijna tragicomisch om te zien dat ik bijna 40 jaar geleden al voor een andere kabelaar heb gepleit bij haagse gemeenteraadsleden.
het is met behulp van een goede haagse ambtenaar dat ik destijds tòch nog een kabelaansluiting heb gekregen. of ik daar - achteraf bezien - blij mee moet zijn . . . ?
maar ik ben één van de (hopelijk: vele) weglopers bij ziggo. ik hoop dat massas volgen!