Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ed
edb - 19-08-2011 18:48:21
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

[quote]ben zeer tevreden over de producten en over de klantenservicetot 1 september heb ik tot volle tevredenheid alle ziggo hobbels, voor mezelf en bij mij hulpaanvragers, met de helpdesk en vooral de baliemedewerkers in den haag, kunnen nemen. vanaf 1 september zie ik de prijs prestatie verhouding voor de door mij bekeken zenders echter drastisch achteruit gaan. daar is met het standaard "excuses voor het ongemak" nou niet direct een bevredigende oplossing voor gekomen. alle extra's zit ik niet op te wachten, voor hetgeen ik wens betaal ik de hoofdprijs. dan maar niet. terug naar het standaard pakket.