Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 28-08-2011 11:30:51
Auto & Vervoer

Onderhoud om garantie te behouden bij dealer 4x zo duur

Toch adviseer ik om bij de merkdealer te blijven. kwik fit heeft geen 24 uurs sevice, mijn merkdealer heeft wel een 24 uurs dienst. en ik heb daar 2x naar tevredenheid gebuik van kunnen maken.

de eeste keer kwam ik met mijn volkswagen door motor pech stil te staan. een een telefoontje naar volkswagen en binnen 30 minuten waren zij aanwezig. mijn auto kon niet ter plaatse worden gerepareerd dus op sleeptouw naar de garage.
in de garage kreeg ik een leen auto en kon ik mijn eigen volkswagen na 2 dagen ophalen. ondanks dat de auto 5 jaar oud was, was alles gratis, mobiliteitsgarantie.

de 2x, 100 km buiten mijn woonplaats op een zondagmiddag een lekke band.
met geen mogenlijkheid kreeg ik de lekke band los geschroefd, dus maar weer bellen naar de service dienst. na ca. een uurtje wachten kwam de servicedienst voorrijden en was de lekke band snel verwisseld. nu verwachte ik wel een flinke rekening, maar dit viel ook weer onder de mobiliteitsgarantie.

om deze reden zal ik nooit en te nimmer naar kwik fit gaan daar zij een dergelijke hulpdienst niet hebben.
bij volkswagen kan je altijd op deze service rekenen zolang je je houd aan de onderhoudsvoorschriften volgens hun boekje.
kwik fit is goedkoper als een merkdealer, maar zullen nooit die service kunnen geven die je bij de merkdealer wel hebt.
ik betaal dan liever iets meer voor het onderhoud, maar als je stil komt te staan dan heb je je geld dubbel en dwars weer terug verdiend.