Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 04-09-2011 17:27:05
Computers & Telefonie

Eigen risico reparatie mobiel

..... ik moest het toestel zelf opsturen, kreeg geen vervangende telefoon......

als u een toestel koopt in de winkel is de enige weg om het defecte dtoestel naar de winkel te brengen en het door de winkel te laten opsturen naar het reparatieadres. zelf opsturen is dus niet correct. tenzij dat u het toestel per internet gekocht heeft, maar dan nog moet u het terugsturen naar de leverancier.

een vervangende telefoon is een gunst en geen recht, tenzij nadrukkelijk en onomstotelijk omschreven in de voorwaarden.

.....en uiteindelijk na terugkomst presenteerde ze een rekening van 55 euro voor eigen risico......

wat staat er over "eigen risico" in de polisvoorwaarden? daar is hier geen helderheid over.

.....en als ik niet bereid was de 55 euro te betalen dan hielden ze het toestel gewoon in de winkel.....

dit heet het retentierecht. u wilt niet betalen, dan hoeven zij het niet mee te geven.

.....als eigen ondernemer vind ik dit zeer slecht....

u heeft dan toch ook met "klanten" te maken? en dan zult u toch ook uw rechten en plichten moeten weten.