Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 05-09-2011 03:40:05
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

Heb medelijden met de ingehuurde callcentra van ziggo. tegen zoveel cent per minuut moeten ze keihard haast voor niets werken en enkel voorgeschreven protocollen volgen. en je krijgt daar heel wat gevloek/bedreigingen/onmacht etc te verwerken en voor jou duizend anderen, zag dat de klacht terecht was maar ik mocht niet helpen want de uitbesteding luisterd mee. code a4 en dan is enkel toegestaan te woord staan en doorverwijzen.