Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sig442
sig442 - 06-09-2011 04:43:02
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

Ik werd dood leuk afgesloten, geen tv voor 3 weken en mij ook nog eens de schuld geven. ik zou volgens hun afgezegt hebben, niet betaald hebben en contact weigeren. contact weigeren, nou... het is eerder dat ik geen contact van hun ontvangen heb, ik heb er zelf achteraan moeten bellen om uit te zoeken wat er aan de hand was. voor niet betalen, erg simpel, ik heb budget beheer en die betaald op tijd.

en voor het opzeggen, nooit iets gedaan in die richting voor tv. ik heb wel afgezegt voor internet na alle problemen die ik gehad heb van hun, dit is inderdaad ongeveer een jaar geleden. maar ik heb specifiek meerdere keren gemeld dat tv moest blijven. leuker nog, ik betaalde tot die tijd tv en internet apart, dus ik snap dus totaal niet hoe ze daar bij komen. laat staan dat ze pas na een jaar gaan klieren met afsluiten etc! en nu mag ik ook nog eens aansluitings kosten betalen ook! het moet niet gekker worden!