Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sig442
sig442 - 06-09-2011 15:06:13
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

@ziggo_alex

ik heb sinds een half jaar voor dat @home en anderen overingen in ziggo al problemen met internet en tv, nooit heeft ziggo ook maar enigzins iets mee geholpen of uberhaubt mij als klant netjes te woord gestaan. ziggo maakt zich (tegen over mij) schuldig aan:

1. oplichting: betalen zonder iets te krijgen is oplichting, iets mondjes maat krijgen is dit ook.

2. bedrijgingen: mij als klant bedrijgen omdat ik durf te melden dat er een probleem is, is simpel weg niet toegestaan volgens de nederlandse wet. of het nou een monteur, callcenter medewerker of wie dan ook is, het is niet toegestaan.

3. contractbreuk: ziggo leverd niet waar voor betaald is, ziggo leverd de beloofde hulp/klanten service niet/zeer slecht, ziggo weigerd voor haar verantwoordelijkheden op te komen en wil blijkbaar enkel geld zien. in andere woorden, contractbreuk. toch mag ik door betalen als het ziggo ligt!

4. ziggo heeft een zeer slecht database waar iedereen problemen mee heeft, klanten die opeens niet meer in het bestand staan, betaal opdrachten die verdwijnen en nog veel meer problemen.

5. ziggo weigerd om serieus te zijn over wat klanten hun vertellen en 'noteerd' het in de computer, enkel maar om het daarna nooit meer erover te hebben of uberhaubt daadwerkelijk ook maar iets in de computer over dat onderwerp wat de klant hun meld.

dit zijn dus al 5 punten dat ziggo niet goed doet om het netjes te vermelden, ik heb al iemand gesproken over wat ik he beste kan doen, en er werd mij gemeld dat ik een pro deo advokaat erbij moest halen. eigenlijk al veel eerder. er is dus een grote kans dat ik dit met gemak zal moeten winnen, ik zal ook daad werkelijk gaan kijken van hoe of wat en ziggo duidelijk moeten maken op deze manier dat ik dit niet langer meer pik! het is einde verhaal, ik stap over ook met tv nu door ziggo zelf! een aanbod voor hulp via dat email adres heb ik al vaker geprobeerd, dit heeft niet geholpen en dus is het ook valse hoop geven. mijn vertrouwen in ziggo en haar medewerkers is ver te zoeken.