Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 06-09-2011 15:57:08
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

@ sig442
u kunt abonnementsgeld terug vorderen over de periode dat u geen dienst verleend is.
schriftelijk aangetekend terug vorderen en eisen dat u kosteloos wordt aangesloten omdat ziggo ten onrechte de tvaansluiting heeft afgesloten.

u kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie wet telecommunicatie artikel 7.1g
u kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).

wet_implementatie_europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
u kunt kijken wat u in de av kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten.
hierbij geldt dat de wet boven de a.v. staat