Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

likkepot68
likkepot68 - 08-09-2011 19:45:05
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

Ziggo leert gewoon weg niet van zijn fouten. je neemt een extra tv pakket met syfy. nu moet ik dus meer betalen en heb ik dus niet meer de kanalen die ik wil zien. krijg nu kanalen waar ik niet om heb gevraagd. als je dan met de dienst op nummer 1200 belt krijg je dus een callcenter medewerker aan de telefoon waar je dus niet mee uit de voeten kunt. alle 3 de keren niet het is gewoon zonde van je tijd. je dringt hewoon niet door ik betaal nog steeds in feite en zelfs 4 eurie extra voor mijn sufy. als ik nu dus syfy wil kijken moet ik nog eens gaan bij betalen. dacht dat ik een contract met ze had afgesloten , kunnen zij dat gewoon eenzijdig openbreken. heb al eens eerder problemen gehad met ziggo betreffende internet. ven toen op de bijeenkomst geweest met de heren directeuren van ziggo. toen zeiden ze ook dat het over een paar klachten ging.
op die bijeenkomst was dat wel anders er was toen een behoorlijke kruiwagen nodig om de klachten aan te bieden. en nu met dit blijkt dus dat ze niet van hun fouten leren.