Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
renault carmin - 27-09-2011 20:07:35
Computers & Telefonie

Renault carminat tom tom home

Hallo simonlebon.

als reactie op uw vraag of als renault de speciale tekens zou vervangen door normale tekens het probleem niet meer optreedt.

het antwoord is ja. maar daarmee omzeil je het probleem dat het programme tom tom home de speciale tekens niet kan verwerken

verder is er door renault te kennen gegeven dat aan het probleem gewerkt zou worden.
zie het volgende : maandag 11 april 2011 10:15
{
het probleem is onderkend en er wordt tzt aan gewerkt. wij begrijpen dat u, gezien alle moeite die u erin heeft gestoken, dit liever vandaag dan morgen opgelost zou willen zien, maar wij begrijpen ook dat een bedrijf keuzes moet maken. wij gaan ervan uit dat tomtom dit oplost.
}
maar tot op heden en na mijn laatste informatie wordt dat niet gedaan.

groeten:
een niet tevreden renault carminat tom tom home bezitter.