Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-10-2011 14:00:04
Huishouden & Energie

Waaromzakken de matrassen van ikea steeds in

Gelukkig heeft het mij tot nu toe alleen de aanschaf van de laatste matras gekost. voor een groot deel heeft het waarschijnlijk aan de bedbodems gelegen, die zijn nu verwijderd en er liggen nu planken onder.

waarom ik 5 keer bij ikea matrassen koop is omdat ze heel veel soorten hebben en ook omdat je financieel aan ze vast zit, ruilen kan alleen voor een andere matras.

tenminste binnen de 90 dagen. daarna krijg je een tegoedbon.

de laatste matras, wel heel hard, blijft.

kan het harde oplossen met een andere bedbodem (met een dubbele hoeveelheid aan latten, de openingen waren te groot en de bodem was gewoon oud) of een goede topper kopen bij een winkel in den haag rhf.

de toplaag van dit matras is dun en slecht, dus draai ik het matras elke twee weken en verander zelf van hoofd- en voeteneind. en beslaap zo alle vier de kanten van de bovenkant van het matras. plus 5 lagen dekbedden om het wat te verzachten (prinses/erwt).

hiermee kunnen we dit hoofdstuk afsluiten.

over het algemeen is iedereen heel tevreden met de matrassen van ikea en dat lijkt mij ook. gezien het ruilsysteem, de vele mogelijkheden en de vele vele klanten die ikea krijgt.

op internet zie je ook forse klachten bij hele dure matrassen van boven de 1500€ dus de prijs zegt absoluut niets. de service is overal verschillend met proefliggen tot 90 dagen zonder geld terug tot 1 dag in de verpakking laten zitten en maar zien wat er dan gebeurt.

ik heb jaren lekker geslapen op een supergoedkope matras van polyether van leen bakker, het zegt allemaal niks.

de service is meestal het grootste probleem. : hoe lossen we de problemen op.

bedankt voor het meedenken, ik had er een erg groot probleem mee. ik heb nu beslissingen genomen waar ik mee verder kan. ik heb nu geen rugpijn en ga de volgende stap maken in mijn bedden verhaal.

groeten lieflijke!