Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kbrekelmans
kbrekelmans - 21-05-2015 15:14:06
Computers & Telefonie

Mondelinge afspraak

Geachte rvegt,

ik ben ook klant bij strategaweb, daarom wil ik hierop reageren.

zelf heb ik ook mijn eigen hosting bedrijf.

ik weet natuurlijk niet wat er precies is gebeurt tussen uw zoon en strategaweb. wat ik u wel kan vertellen zijn het volgende:

1: als één klant van een isp, strategaweb in uw geval, een gratis account krijgt om de dienst te proberen en klant niet voortijdig opzegt, gaat klant automatisch akkoord met een nieuw contract.

2: een 14 jarige jongen kan ook contracten ondertekenen zodra ze een bedrijf starten. dit omdat zij toestemming hebben van de rechter!

3: wij als klant bij strategaweb, natuurlijk in overleg met ..... (edit redactie), kunnen wij onze diensten maandelijks opzeggen.
ik heb dit zelf ervaren, en het staat ook in zijn voorwaarden (http://strategaweb.nl/voorwaarden.html">http://strategaweb.nl/voorwaarden.html). ik heb bij strategaweb meerdere virtual private servers, waardoor ik vaak hoge facturen ontvang.
als ik aangeef dat ik bepaalde diensten wil opzeggen, zal dit, mits géén openstaande factuur open staat, opgezegd worden.

4: klanten bij strategaweb dienen zelf de bestellingen te plaatsen op haar website. klant moet akkoord gaan met de algemene voorwaarden anders kunnen zij niets bestellen. ook was dit bij uw zoon. hij is toch met de voorwaarden akkoord gegaan. uit ervaring worden die voorwaarden nooit gelezen, dat doe ik zelf meestal ook niet! ook zijn de algemene voorwaarden te vinden op de website van strategaweb, en kan ook per e-mail opgevraagd worden.

tot slot, als een isp 99.99% uptime garandeerd, en dit niet naar komt hoort een klant compensatie te krijgen.
uw zoon ook! of hij dit heeft gekregen kan ik u niet vertellen, maar ik wel.
mijn servers ligt ook af en toe uit de lucht (2 a 3 keer voorgekomen) maar dan krijg ik een waardebon voor google adsense t.w.v. €50,-

ik wil uw zoon niet tegen spreken of strategaweb steunen, ik plaats dit bericht als eigen ervaring. zo kunt u dit meenemen in uw gerechtelijke stappen tegen strategaweb!

met vriendelijke groet,
kevin brekelmans