Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rvegt
rvegt - 03-11-2011 00:42:30
Computers & Telefonie

Mondelinge afspraak

Ik ben blij dat het bedrijf strategaweb zich op deze manier blijkbaar in een hoek gedrukt voelt. het telefoongesprek op 25-10 is inderdaad gevoerd, terwijl ik in mijn brief aan strategaweb toch heel duidelijk om een schriftelijke reactie had gevraagd. het gesprek heeft plaatsgevonden terwijl ik in een pretpark zat en daarin is door rik zelf in een vroeg stadium gemeld dat hij "had gezien dat er een bericht bij kassa was geplaatst" ik heb daarvan gezegd dat het voor een profesioneel bedrijf mischien niet verstandig was dit zover te laten komen dat dit alles op deze site werd afgehandeld. de start van mijn topic was ten slotte alleen bedoeld om te kijken of er meerdere mensen op deze manier door strategaweb zijn behandeld. ik heb zeker nooit een bedreiging geuit in de vorm van "ik maak je bedrijf kapot". ik daag dhr. braat dan ook uit deze zgn. opnames publiek te zetten. dit valt onder dezelfde category als ik citeer "echter het gaat hier om andere dienst, om precies te zijn op 25-08-2011 (nog voor het verstrekken van de trail periode streamhosting) is er via een elektronisch bestelformulier via de website een betaalde versie webhosting aangevraagd. die dienst is door ons netjes geleverd. na "aanvinken" ik ga akkoord met de leveringsvoorwaarden, word een overeenkomst aangegaan voor 1 jaar.
de klant kan altijd zelf opzeggen via ons klantensysteem." ik wil dhr. braat er nogmaals op wijzen dat wij in die periode (bewijsbaar) op vakantie waren en er dus nooit een relatie kan worden gelegd tussen het invullen van het genoemde formulier en ons / ricardo's ip adres, zoals dat in hetzelfde telefoon gesprek werd beweerd. inderdaad heb ik afgezien van enige aanlevering via mail en nogmaals benadrukt dat ik dit schriftelijk wilde ontvangen. hiertoe was strategaweb niet bereid. de term stalking is nooit gevallen in relatie tot het bellen van ondergetekende, want ik heb inderdaad zelf mijn nummer in de brief vermeld. het betrof hier het lastig vallen van mijn zoon en ex vrouw. de "medewerker afd. administratie" kreeg ik aan de telefoon na "ik zal mijn moeder even geven" deze herhaalde hetgeen wat al besproken en bekend was, dus heb ik nogmaals aangegeven dat ik in een pretpark stond en de discussie op dat moment niet verder aan wilde gaan. toen er gemeld werd "dan kan ik er niets meer aan doen" heb ik ook hier aangegeven dat strategaweb als een profesioneel bedrijf hier zijn "verlies" moet pakken en de overeenkomst als niet gemaakt moest bevestigen. en ik kan niet vaak genoeg benadrukken dat er nooit een overeenkomst is geweest. had strategaweb hier de brief aan ondergetekende gestuurd had het nooit zover gekomen. strategaweb gaf echter aan de incasso te laten doorlopen. het feit dat strategaweb nu claimt de incasso te hebben gestopt. prima !!. dit is het resultaat wat voor mij telt. ik heb gelukkig de brief van het incasso bureau wat een ander verhaal verteld. ik citeer "u geeft aan dat er tussen uw zoon en strategaweb blijkbaar een miscommunicatie is. gelet op het feit dat uw zoon, zoals u aangeeft, minderjarig is hebben we het incassotraject direct stopgezet. daarbij hebben we tevens alle samenwerking met strategaweb beeïndigd, omdat we als gerenommeerd kantoor in staan voor een hoge mate van kwalitatieve dienstverlening". het fijne van dit soort forums is dat iedereen zijn weerwoord kan geven en daarmee lijkt strategaweb te proberen zijn straatje schoon te vegen door alles af te doen als "leugens en verwijten". iedereen mag zijn eigen oordeel vellen.