Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-02-2012 16:27:54
Garantie & Verzekeringen

Schade aan keuken wie betaalt?

Vrouwe elske schreef op vrijdag 10 feb 2012, 15:18: beste vraagsteller,
waarom overweegt u niet ook de verkoper van de frituurpan aan te spreken op basis van non conformiteit van de overeenkomst, of de producent aansprakelijk te stellen voor de schade aan het aanrechtblad, de zogeheten productaansprakelijkheid?
succes!
mr. m. martens-ferwerda

weer niet gelezen wat er staat?

er is een schroeiplek. dit ontstaat alleen als er een hete frituurpan op het aanrecht is gezet en niet door hete olie. wat is er mis met een hete frituurpan (non-conformiteit en producent aansprakelijk stellen?). als die niet heet wordt, is er iets mis mee. dan kan je niet frituren en doet de pan niet wat je ervan mag verwachten (non-conformiteit).

heel vreemd / raar / slaat nergens op advies om de verkoper aan te spreken over een hete frituurpan, die een schroeiplek veroorzaakt.


vladja