Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 14-03-2012 12:12:08
Computers & Telefonie

Scherm laptop kapot

Vrouwe elske schreef op woensdag 14 mrt 2012, 11:56: beste vraagsteller,
de winkelier moet stellen en bewijzen dat de laptop niet is stuk gegaan door eigen gebrek, maar door eigen schuld van de koper.

u mag niet eerder de koop geheel of gedeeltelijk ontbinden voordat u de verkoper heeft gevraagd de laptop te herstellen, kosteloos.

ik begrijp dat deze laptop inmiddels hersteld is maar dat doet niet af aan de wettelijke consumentenbescherming. indien de verkoper niet het gegeven bewijs levert zal u uw rekening bij hem moeten declareren.

veel succes!
mr. m. martens-ferwerda de laptop is nog niet gemaakt...ben nog in discussie met de winkelier omdat het scherm helemaal zwart is nu en dus geen beeld meer weergeeft...maar ik heb gebeld vandaag met winkelier en hij geeft me op zijn woord (wat je tegenwoordig daar nog aan heb) dat als er een nieuw scherm ingezet wordt en beeld is nog steeds zwart dat het op hun kosten gemaakt wordt...maar er is heel veel heen en weergepraat geweest ondertussen en ik heb helaas weinig vertrouwen nog maar ik ga ervan uit nu dat het goed komt want volgens mij is er meer aan de hand dan alleen kapot beeldscherm...