Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

comecme
comecme - 23-04-2012 21:05:06
Computers & Telefonie

Waarom krijg ik als 'oude' digitenne-klant geen tuner te leen van kpn?

Mijn tuner heeft het zojuist ook begeven. ik had 'm reeds vier jaar in m'n bezit. destijds aangeschaft voor € 90,- die ik via een aanbieding later weer heb teruggehad. maar goed, een eigen kastje dus dat nu kapot is. de garantietermijn was twee jaar en is dus al lang voorbij.

gebeld met de klantenservice. als ik de dame goed begrepen heb krijg ik voor € 10,- nu een nieuw kastje, wat ik dan in bruikleen heb. m'n abonnementsprijs blijft gewoon € 9,- per maand. ze had het over een korting van € 4,-. dat is waarschijnlijk een korting op de abonnementsprijs. normaal kost een tweede tuner € 4,- per maand, maar aangezien ik nog geen huurtuner had krijg ik dat bedrag weer terug als korting. het bedrag van € 10,- betreft verzendkosten. ik had ook langs een van de winkels kunnen gaan om het kastje zelf op te halen.

kortom: als het zo loopt als ze mij heeft uitgelegd ben ik tevreden met de oplossing.