Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
els aw - 05-05-2012 08:48:50
Voeding & Gezondheid

Wees gewaarschuwd relift xs

Ook ik heb op de advertentie van facebook gereageerd: ik zou twee proefflesjes ontvangen.
na een aantal weken wilde ik een reactie plaatsen onder de advertentie waar het bleef, maar mijn bericht werd niet verzonden.
ik kon ook geen bedrag vinden, wat het product zou kosten en hoe je het kon bestellen, dat vond ik al vreemd.
ik kreeg toen wel een potje relift toegestuurd, dacht nog: als dit een proefflesje is, is het wel groot, maar oké.
vorige week woensdag kreeg ik een flesje van dat andere spul en de dag daarna mijn afrekening van de creditcard...!
maandag de helpafdeling van de bank gebeld, de firma was inderdaad bekend. zij adviseerde mij direct mijn creditcard te blokkeren omdat er alweer twee bedragen afgeschreven zouden worden.
heb ik gedaan en ook formulieren ontvangen om de bedragen terug te krijgen.
ik heb ook een mail gestuurd naar beide 'support' afdelingen en in eerste instantie een mail terug dat mijn account opgeheven zou worden (ja, duh! als mijn creditcard geblokkeerd is, kan er ook niets meer afgeschreven worden!) en dat ik voor de 'refund' moest bellen met het servicenummer voor nederland.
krijg je een engels sprekende vrouw, die me vertelde dat ik met het akkoord gaan een soort abonnement had genomen.
ik heb daartegen geprotesteerd en gezegd dat ik al mijn geld terug wilde: die twee keer € 2,94 voor de testers (die ik niet ontvangen had) en de andere twee grotere bedragen voor de producten, die ik terug ging sturen.
ik kreeg twee nummers, die ik op de buitenkant van de envelop moest schrijven en dat moest verzonden worden naar een postbus in utah.
kostte me ook nog eens € 17,10!
ik heb nogmaals gemaild naar die gene van support maar kreeg een melding dat mijn mail niet bezorgd kon worden...!
het zal mij benieuwen of ze uit zichzelf de bedragen gaan terug storten of dat het lukt via de formulieren van mastercard.
sorry voor het lange verhaal, maar het zit me héél hoog!