Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
els aw - 15-05-2012 16:39:52
Voeding & Gezondheid

Wees gewaarschuwd relift xs

Volgens mij is het bij de nederlandse wet zo, dat de leverancier verantwoordelijk is voor het niet bezorgen van een pakketje.
in ieder geval kun je bij de betwisting van de bedragen aangeven dat je de producten nooit ontvangen hebt!

en je mailtjes uitprinten plus opschrijven wanneer je gebeld hebt, als bewijs dat jij er zelf alles aan gedaan hebt.

ik vond het trouwens ook raar, dat een product dat op 12 april $ 110,= kost, twee weken later (29-4) ineens $ 137,50 kost!