Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wimwest - 30-05-2012 12:49:04
Computers & Telefonie

Hollandsnieuwe

Sinds vorig jaar juli al abonnee bij hollandsnieuwe en de klachten van slechte verbinding blijven bestaan. op dit moment gebruik ik dit abonnement bijna niet meer, want ik ben te vaak onbereikbaar en klantenservice bestaat niet bij dit bedrijf. nog een paar weken dan loopt het abonnement vanzelf af en ben ik ook van alle ellende af. dat dit bedrijf gebruik maakt van de vodafone masten klopt wel, alleen vanwege het lage tarief wordt er gebruik gemaakt van de overcapaciteit, zoals meer goedkopere providers doen. dit betekent dat je als vodafone abonnee wel een goede verbinding hebt tijdens piektijden, maar holllandsnieuwe heb je dus geen verbinding daar de overcapaciteit wordt gebruikt door de vodafone bellers. dit melden ze alleen niet als je een abonnement afsluit en kom je pas achter wanneer je denkt dat er iets mis is met je telefoon en deze dan terug stuurt naar de leverancier. die constateert dan geen problemen en vertelt dit verhaal hoe deze goedkope tarieven tot stand komen en dat een 100% verbinding uitgesloten is. een soort inside information. dit wordt door hollandsnieuwe niet bevestigd maar ook niet ontkend. de ervaring leert dat je slecht af bent bij deze provider en de klachten blijven ontstaan....onbereikbaar op de meest ongelegen momenten!