Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 14-06-2012 20:34:46
Elektronica & TV

Wasmachine loopt veel te lang

Als je als consument waar ook een nieuwe wasmachine koopt dient ie gewoon te werken. al dat gezeur en verschuiven van verantwoordelijkheden is bedoeld vooral in 1e plaats zelf werk te houden. monteurs vertellen ,zou haast zeggen per definitie, niet de waarheid.kassa/radar hebben dat meermaals aangetoond. 9 van de 10 stelt de verkeerde diagnose en vooral een duurdere. dan de verkopers. die beloven de klanten allerlei garanties echter als het verkocht is moeten anderen het maar oplossen. ik heb verkocht en werk met wellicht een bonus.

en je leest 100duizenden van deze verhalen hier door de jaren heen. over garage's/energiemaatschappijen/ziggo en cs./telefoonaanbieders/verzekeraars en zelfs onze overheid.

en de wetgeving voor consumenten is er en is duidelijk. u hebt recht op garantie of geld terug. maar om dit recht te halen moet je dit wel halen en voorfinancieren en met jaren geduld via een rechter. praktijk is dus dat monteurs en verkopers beloond blijven worden als ze sprookjes vertellen.