Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ju
juuljuliet - 18-07-2012 12:32:13
Voeding & Gezondheid

Wees gewaarschuwd relift xs

Hallo yvoort, ik vulde de betwistingsformulieren in die ik van internet haalde via de kbc. (dus enkel de betwistingsformulieren) ik stuurde deze aangetekend naar atos worldline. hierop kreeg ik telkens een negatief antwoord, dat ik de toestemming gaf en zij er niets aan konden doen. ze vermeldden er telkens bij dat het dossier afgesloten werd, de klacht zogezegd behandeld werd, geklasseerd. ik stuurde tot 3x toe dezelfde formulieren met dezelfde gegevens, kreeg telkens negatief antwoord... ik nam contact op met testaankoop en stuurde eveneens een mail naar de consumentendienst in belgië. en telkens kreeg ik negatieve antwoorden. ik had het zowat opgegeven en wist niet meer waar naartoe met mijn probleem.
tot ik vandaag, natuurlijk helemaal blij verrast, een mail ontvang dat mijn volle bedrag van €395 terug gestort is op mijn rekening. en dat na het fantastische nieuws van gisteren dat ik voor de 1e keer oma word!!! :-)
happy!!!!